תיק שרוך ממותג

תיקי שרוך הפכו למתנת קד״מ פופולרית, במיוחד בכנסים עסקיים סדנאות או בכלל בכל מקום שיש צורך בתיק קטן כדי לשים כמה פרטים בודדים. תיקי שרוך הם בהחלט פריט שתמיד נעשה בהם שימוש, הרי אנו צריכים אותם למגוון שימושים ביומיום. בואו נראה מהם תיקי שרוך, למה הם מיועדים ולמה הם כל כך פופולריים בכנסים וסדנאות?

מכירים את זה שאתם באים לכנס עסקי, מחלקים מלא פלאיירים, מתנות קד״מ וכל מיני דפים שאין לכם ממש איפה לשים  אותם. בדיוק בגלל זה יש תיקי שרוך ממותגים שהפכו לחלק מהנוף בכנסים עסקיים ובכלל הם מתאימים למגוון מקומות. בתיק יוכלו המשתתפים לשים את כל מה שהם מקבלים בכנס וכך ליהנות מידיים חופשיות וכמובן לא להעמיס את התיק האישי שלהם.

מהם תיקי שרוך ממותג?

תיק שרוך ממותג כשמו כן הוא, סוג של בד שנראה כמו שקית ואליו מחוברים שני שרוכים שתולים על הגב. לרוב, התיק מגיע בגודל אחיד, כלומר גודל שניתן להכניס בו מחברת, דפים וכמה חפצים קטנים. ניתן למצוא גם תיקי שרוך עם רוכסן קטן לתא למפתחות או פריטים קטנים. התיק מגיע במגוון צבעים בחירה, כך שתוכלו לבחור את הצבע הרצוי ולהדפיס עליו את לוגו החברה שלכם.

תיק שהופך לפרסומת מהלכת

תיק שרוך ממותג הוא גם הזדמנות נהדרת להפוך את המותג שלכם לפרסומת מהלכת בתקציב נמוך מאוד, הרי תוכלו להדפיס את הלוגו שלכם על התיק וכך למעשה משתתפי הכנס יסתובבו על התיק במקום ויחשפו את המותג שלכם  למאות ואלפי עיניים. כמובן שתוכלו לבחור כל עיצוב שתרצו וכל צבע רצוי של תיק שרוך ממותג וכך ליהנות ממיתוג המתאים לאופי הכנס או לאופי החברה שלכם.  

לאן תיקי שרוך ממותגים מתאימים?

תיקי שרוך לסדנאות

דמיינו את המשתתפים מגיעים לסדנה, מקבלים תיק שרוך עם מחברת, עט ודפים ממותגים של הסדנה. אין ספק שזוהי התחלה טובה המאפשרת לכם למתג את הסדנה בצורה יוקרתית וגם לתת למשתתפים תחושה טובה.

תיקי שרוך לכנסים

תיק שרוך ממותג מעולה לכנסים, כך המשתתפים יוכלו להכניס לתיק את כל מה שהם מקבלים בכנס. את התיק יכולים להזמין הבעלים של הכנס ולחלק למשתתפים תיק ממותג עם פלאיירים בפנים, או נותני החסויות בכנס יוכלו לחלק למשתתפים את התיק הממותג. מדובר על חשיפה גדולה, הרי משתתפי הכנס יסתובבו עם התיק בכנס ויחשפו את המותג שלכם לכל מי שנמצא.

תיקי שרוך לילדים

תיק שרוך לילדים הוא אחת המתנות המדליקות לסוף שנת הלימודים או מתנת חג לתלמידים בבית ספר או ילדים בגן. 

תיקי שרוך לימי גיבוש לעובדים

גם לימי גיבוש לעובדים תיקי שרוך יכולים להתאים, במיוחד אם מדובר על ימי גיבוש שבהם מחלקים לעובדים דפים, מחברות או פריטים שונים, כך שהם יוכלו לשים את הציוד בתוך התיק וליהנות מידיים פנויות.

תיקי שרוך לקורסים

גם לקורסים תיקי שרוך ממותגים הם רעיון מצוין, הרי המשתתפים בקורס יוכלו לשים בתיק מחבר. עט, בקבוק שתייה ובכלל כל מה שהם צריכים לקורס. ניתן לחלק למשתתפים את התיק כבר בעת ההרשמה, כמובן עם מיתוג וצבעים של בית הספר.

תיק שרוך ממותג לחדרי כושר וסטודיו לאימון

תיק שרוך הוא קלאסי לחדרי כושר, הרי המתאמנים יוכלו לשים בתיק מגבת, בקבוק שתייה ופשוט להגיע לאימון. התיק יכול להיות כמתנה לכל נרשם, כך הוא יוכל לעשות שימוש בתיק וליהנות ממנו. אגב, התיק מעולה גם למשתתפים בסטודיו לאימון, לדוגמה בסטודיו ליוגה, פילאטיס וכו׳.

היתרונות הבולטים של תיקים ממותגים

חשיפה גדולה

תיק ממותג מאפשר לעסקים וארגונים ליהנות מחשיפה גדולה, כיוון שכל מי שיעשה שימוש בתיק יחשוף את לוגו החברה לעיניים רבות. למעשה, מדובר על פרסומת מהלכת שלא נגמרת, ולכן כדאי להשקיע בתיק איכותי וכמובן בהדפסה איכותית של הלוגו שתחזיק למשך זמן רב.

מתנה מאוד שימושית

תיקים תמיד שימושיים ואין עם זה ויכוח. אנחנו צריכים אותם למגוון מקומות, אם זה ליציאה לטיול, לעבודה, לים, לחופשות ובקיצור לכל מקום שאנחנו יוצאים אנחנו צריכים תיק שיכיל את החפצים שלנו וגם יהיה נוח. כשאתם קונים תיקים ממותגים אתם קונים מתנה סופר שימושית, כזאת שבטוח מקבל המתנה יעשה בה שימוש.

מתאימה למגוון סיטואציות

אין ספק שתיקים ממותגים מתאימים למגוון סיטואציות ואירועי שונים, החל מכנסים, כמתנה לעובדים בימי גיבוש, לכנסים, כמתנת הצטרפות לקורסים וסדנאות וקיצור תיקים תמיד כיף לקבל, במיוחד כשהם איכותיים ומעוצבים בקפידה. אז אם גם אתם מחפשים מתנה סמלית ושימושית, זו בהחלט הבחירה הנכונה ביותר.

מתנות ספציפיות למקרים מיוחדים

תיק שרוך עם הדפסה יכולים להיות מתנה נהדרת למקרים ואירועים מיוחדים כמו תיק למתאמנים לחדרי כושר שזה עתה נרשמו למכון יהיה מצוין, הרי הם זקוקים לתיק כדי להביא את בגדי האימון והאביזרים השונים, כך שמדובר על מתנה מצוינת. דוגמה נוספת היא תיק לחיילים שיכול להיות סופר שימושית לחיילים שזה עתה מתגייסים.

לסיכום, תיקים ממותגים ובמיוחד תיקי שרוך הם מתנה נהדרת המתאימה למגוון סיטואציות. התיק מאפשר לשים חפצים קטנים פנימה וכמובן להדפיס את לוגו החברה או כל כיתוב אחר וליהנות מחשיפה גדולה.

אולי יעניין אותך גם

DIVIDER

טיפים לבחירת צידנית מתאימה ואיכותית

אין כמו צידנית איכותית שבה ניתן לאחסן אוכל ושתיה ולצאת איתה למרחבי הטבע. צידנית, שניתן לשים בה את האוכל והשתייה שאנחנו אוהבים ורוצים להתפנק בו גם מחוץ לבית. אבל, חשוב...

תיקים ממותגים לחיילים

כל מה שחייל/ת צריך כדי שיהיה לו/לה נוח בדרך אל הבסיס וממנו הביתה, בשהייה בבסיס מבחינת ציוד הכרחי שיהיה אתו – החברה מספקת את הפתרונות לכך בדמות תיקי גב איכותיים,...

תיק רחצה ממותג

תיק רחצה ממותג מהווה פרסומת מעולה לעסק או לחברה.כל מי שרואה את התיק מחזק בתודעתו את קיום העסק ואת התחום בו עוסקים מוצריו.תיק רחצה הוא מוצר מאד שימושי בנסיעות, טיולים,...

תיק איפור ממותג

תיק איפור הוא מוצר מאד שימושי לנשים ואף לגברים, המעוניינים בתיק שניתן לשים בו את כל מוצרי הקוסמטיקה, הטיפוח והאיפור שהם משתמשים בהם באופן יומיומי. בתיק זה ניתן לרכז את...

תיקים ממותגים לחברות

תיקים ממותגים נחשבים למוצרי פרסום ושיווק יעילים ומוצלחים. עסקים רבים למדו, שמוצרי פרסום ניידים הינם הדרך הטובה ביותר לחשוף את עצמם ואת השירותים והמוצרים שלהם לקהל רחב ומגוון.  אדם הלובש מוצר...

תיק ממותג לילדים

עוד רגע הילדים מסיימים את הגן, או בכלל מתחילים גן חדש וזה הזמן לקנות להם מתנה שימושית שתלווה אותם לאורך כל השנה בגן וגם בבית. תיק ממותג עם השם שלהם...

מה אתם מחפשים

דילוג לתוכן