תיק ממותג

תיקים ממותגים הם ההזדמנות של כל חברה להשוויץ במותג שלה ולחשוף אותו לכמה שיותר אנשים, כמובן שאין כמו דרך טובה לעשות את זה עם תיק איכותי שמתאים לעבודה, לטיול, לים, לבריכה ובכלל לצורך הספציפי של מקבל המתנה. כיום תיקים מממותגים לחברות עם לוגו, הם גם סוג של מתנה נהדרת לעובדים וללקוחות, מכיוון שהם מאוד שימושיים ומושלמים לנשיאת חפצים בסטייל.

אם גם אתם מחפשים תיקים ממותגים לעובדים, ללקוחות ואפילו לסטודנטים, הבאנו כאן בשבילכם את כל הסוגים הכי נפוצים שיש, כך שתוכלו לבחור את התיק המתאים ביותר למקבלי המתנה, והם יוכלו ליהנות מתיק סופר שימושי ליום יום, לטיולים או סתם כך כשהם יוצאים לים או לחופשה.

מהו תיק ממותג?

לפני שנתחיל, נסביר שתיקים ממותגים לחברות היא דרך מוכחת לשיווק אפקטיבי של המותג שלכם, הרי התיק חושף את המותג בפני לקוחות קיימים ופוטנציאליים, ולכן לא פלא שכיום חברות בכל סדר גודל, מארגוני ענק ועד עסקים קטנים מזמינים תיקים ממותגים. התיקים הללו לא בכדי הפכו לחלק מרכזי מהאסטרטגית השיווק שלהם, הם בוחרים להדפיס את הלוגו של המותג או של המוצר הספציפי על גבי תיק ממותג עם או עם עיצוב המזוהה עם המותג שלהם.

מעבר לכך שמדובר על מתנה סופר שימושית, תיקים ממותגים מאפשרים לכם להזכיר ללקוחות, לעובדים או לספקים מי אתם כמותג ולייצר סוג של שייכות ארגונית. כאשר מדוברים על תיקים המיועדים לעובדי החברה, הדבר חשוב פי כמה וכמה, הרי כיום ישנה תחרות על לב העובדים והתיק הממותג גורם להם לתחושת שייכות וגאווה לעבוד בחברה שלכם שמפנקת אותם ודואגת לדברים הקטנים. נציין כי תיק ממותג הוא יחסית מוצר פרסום זול ופרקטי, כך שמדובר במתנה אטרקטיבית מאוד.

מתנה שימושית שמתאימה לכל ארגון

אם נקפוץ כמה שנים לאחור, נראה כי הדפסה על תיקים הייתה נחלתן רק של תאגידים גדולים שייצרו כמויות גדולות של תיקים מודפסים ויכלו לשלם את העלויות הגבוהות של התיקים וההדפסה. אולם, עם השנים הטכנולוגיה התפתחה בתחום ההדפסה, מה שמאפשר לתיקים מודפסים להיות הרבה יותר נגישים וזולים, וכמובן להיות גם דרך מצוינת לשווק את המותג ולקדם מוצרים ספציפיים.

סוגי תיקים ממותגים לחברות:

תיקי גב ללפטופ

תיקי גב ללפטופ נייד ממותגים כבר ממזמן הפכו לחלק מהנוף במתחמי משרדים והם מהווים סוג של שייכות לעובדים אשר סוחבים בגאווה תיק למחשב נייד עם לוגו החברה בה הם עובדים. לצד הגאווה המדוברת, תיק ממותג הוא פריט שימוש מאוד, במיוחד כאשר העובדים לוקחים את הלפטופ לביתם ואחר כך שוב לעבודה. התיקים הללו מכילים תא מיוחד ללפטופ שמגן עליו מפני מכות ונפילות וגם תאים נוספים שאפשר לאחסן בהם אביזרים שונים כמו עכבר, מחברת, תג עובד, ארנק וכו׳.

תיקי שרוך

תיקי שרוך כשמם כן הם, תיק ששמים על הכתפיים עם שרוך. הם נחשבים לפתרון הטוב ביותר למקומות שיש צורך בתיק זול יחסית כדי לשים פריטים קלים כמו לכנסים עסקיים, לסדנאות, לקורסים או למקומות שאין צורך בתיק גדול. על תיקי שרוך אפשר להדפיס את לוגו החברה ולקבל אותו בכל עיצוב רצוי ופשוט לחלק בכנסים עסקיים, כך המשתתפים יוכלו לשים בתיק מתנות קד״מ קטנות, פלאיירים ופריטים קלים יחסית.

תיקי קוסמטיקה

תיקים לקוסמטיקה הם  סופר שימושיים, הם קטנים ומכילים מוצרי קוסמטיקה ואביזרים שאנו זקוקים לקחת איתנו לחופשה, לטיול, לים וכו׳. תיק קוסמטיקה הוא סוג של תיק רחצה שניתן לקחת ממקום למקום. הם יכולים להיות גם תיקים המיועדים לקורסים בתחום האסתטיקה והטיפוח, לדוגמה קורסים של איפור שאותם מחלקים למשתתפים ובהם מאחסנים את הציוד הדרוש.

צידניות

צידניות הפכו ממזמן למתנת קד״מ סופר פופולרית, הרי צידניות מתאימות לטיולים, לפיקניקים ובכלל לכל מקום שנרצה לקחת מזון או שתייה ולשמור על הטמפרטורה שלהם לזמן רב, ממש כמו לקחת מקרר לטבע או לים. אם כך, לא פלא שכיום ארגונם ורשתות רוכשים צידניות ממותגות כמתנה לחגים, מתנת קיץ או סתם כך כדי לתת לעובדים, לספקים או ללקוחות.

תיקי כנסים

חלוקה של תיקי כנסים הם סוג של תמריץ המושך את קהל המשתתפים לדוכן שלכם על מנת שיגיעו להתעניין בשירות או במוצר. מעבר למתנות קד״מ הרגילות שמחלקים בכנסים עסקיים, ניתן להוסיף תיקים שיכולים להיות תיקי בד קלילים או תיקי שרוך שבהם משתתפי הכנס יוכלו לשים את כל מה שמקבלים בכנס כמו פליירים, קטלוגים או מתנות קד״מ שמקבלים בכנס. תיקי כנסים הם הזדמנות נהדרת לפרסם את המותג שלכם בכנס, הרי המשתתפים יסתובבו עם התיק ויחשפו את המותג למאות עיניים.

תיקים לחיילים

נכון שחיילים מקבלים תיק בגיוס, אבל רבים מעדיפים עוד הרבה לפני לארוז את הציוד שקנו ולא להשתמש בתיק הרגיל, ולכן רכישה של תיק לחיילים מאפשר ליהנות מתיק איכותי מאוד, נוח מבחינת נשיאה, גדול ומרווח יותר ובכלל כל חייל ישמח לקבל במתנה תיק ממותג ואיכותי.

אולי יעניין אותך גם

DIVIDER

טיפים לבחירת צידנית מתאימה ואיכותית

אין כמו צידנית איכותית שבה ניתן לאחסן אוכל ושתיה ולצאת איתה למרחבי הטבע. צידנית, שניתן לשים בה את האוכל והשתייה שאנחנו אוהבים ורוצים להתפנק בו גם מחוץ לבית. אבל, חשוב...

תיקים ממותגים לחיילים

כל מה שחייל/ת צריך כדי שיהיה לו/לה נוח בדרך אל הבסיס וממנו הביתה, בשהייה בבסיס מבחינת ציוד הכרחי שיהיה אתו – החברה מספקת את הפתרונות לכך בדמות תיקי גב איכותיים,...

תיק רחצה ממותג

תיק רחצה ממותג מהווה פרסומת מעולה לעסק או לחברה.כל מי שרואה את התיק מחזק בתודעתו את קיום העסק ואת התחום בו עוסקים מוצריו.תיק רחצה הוא מוצר מאד שימושי בנסיעות, טיולים,...

תיק איפור ממותג

תיק איפור הוא מוצר מאד שימושי לנשים ואף לגברים, המעוניינים בתיק שניתן לשים בו את כל מוצרי הקוסמטיקה, הטיפוח והאיפור שהם משתמשים בהם באופן יומיומי. בתיק זה ניתן לרכז את...

תיקים ממותגים לחברות

תיקים ממותגים נחשבים למוצרי פרסום ושיווק יעילים ומוצלחים. עסקים רבים למדו, שמוצרי פרסום ניידים הינם הדרך הטובה ביותר לחשוף את עצמם ואת השירותים והמוצרים שלהם לקהל רחב ומגוון.  אדם הלובש מוצר...

תיק ממותג לילדים

עוד רגע הילדים מסיימים את הגן, או בכלל מתחילים גן חדש וזה הזמן לקנות להם מתנה שימושית שתלווה אותם לאורך כל השנה בגן וגם בבית. תיק ממותג עם השם שלהם...

מה אתם מחפשים

דילוג לתוכן