תיקים ממותגים לחיילים

כל מה שחייל/ת צריך כדי שיהיה לו/לה נוח בדרך אל הבסיס וממנו הביתה, בשהייה בבסיס מבחינת ציוד הכרחי שיהיה אתו – החברה מספקת את הפתרונות לכך בדמות תיקי גב איכותיים, תיקי רחצה, תיקי איפור ושקים לכביסה.

וכמובן – מי שרוצה להדפיס או לרקום על כל אחד מסוגי התיקים יכול לעשות זאת באיכות הדפסה איכותית ועמידה לאורך זמן.

 

תיקי גב לחיילים

בחברתתיק קו  ניתן למצוא מגוון גדול ואיכותי של תיקי גב למתגייסים  טריים ולחיילים שכבר משרתים בצבא.

החברה מציעה תיקי גב בנפחים גדולים מאד, גדולים, בינוניים וקטנים יתר בין 90 ליטר ל 29 ליטר, כך שכל חייל או חיילת יוכלו למצוא את גודל התיק המתאים לצרכיהם האישיים.
חשוב מאד לבחור את תיק הגב בהתאם לאופי השירות בצבא ולפי תדירות החזרה הביתה.

ככל שהתפקיד מאפשר יציאות רחוקות אחת מהשנייה, כך מומלץ לרכוש תיק גב גדול יותר כדי שיספיק לצידה של כמה שבועות.

תיקי הגב של חברת תיק קו  מציעים לחיילות ולחיילים מערכת תמיכה בריאותית לגב, נוחות בנשיאה, חלוקת תאים פונקציונלית ויעילה, מגוון רחב של תאים קטנים לצד כמה תאים גדולים וכמובן – איכות בד גבוהה ועמידה מאד.

כל חייל או חיילת יכולים למצוא בין תיקי הגב של חברת תיק קו את התיק שישמש אותם לאורך שירותם בצורה הטובה והיעילה ביותר.

ניתן, כמובן, גם להשתמש בשירות הייחודי של חברת  תיק קו להדפסה או לרקמה על תיקי הגב באיכות הדפסה גבוהה ועמידה לאנשים פרטיים וכן למיתוג חברות המעניקות את תיקי הגב לחיילים.

תיקי רחצה לחיילים

גם בצבא, באימונים ובשמירות חשוב שהחייל או החיילת הפרטיים שלכם ישמרו על ההיגיינה האישית שלהם וייקחו איתם את כל מה שהם זקוקים לו כדי להרגיש נקיים ולהריח טוב.

לשם כך, חשוב שירכשו תיק רחצה איכותי ועמיד שישמש אותם ככלי אחסון עם מספיק מקום להכיל את הסבון, השמפו, משחת השיניים ומברשת השיניים, סכין גילוח וקצף גילוח לבנים, דיאודורנט, בושם אהוב וכדו’.

לחברת תיק קו  יש מגוון רחב של תיקי רחצה איכותיים ועמידים לחיילים ולחיילות העשויים מפלסטיק (פוליאסטר 600D), מיוצרים באיכות בד גבוהה ואטומים למים.
הם גם גדולים מספיק (אך לא גדולים מדי או מגושמים) כדי לאכסון את כל מה שצריך לרחצה בבסיס הרחק מהבית.

לתיקי הרחצה לחיילים של חברת תיק קו יש מגוון צבעים והם נפתחים ל-3 חלקים ומכילים: תא מרכזי גדול, כיסי רשת, ידית נשיאה, מראה + וו לתליה, אורגנייזר פנימי ו-5 תאים פנימיים.
תיקים אלו ניתנים לקיפול ולתלייה, כך שניתן גם להשתמש בהם בשטח בתנאים פחות נוחים.

תיקי הרחצה האלו הינם מאד שימושיים לצרכים המגוונים של החיילים, בשל היותם בעלי נפח מספק המחולק בפנימיותו בצורה מאורגנת וטובה לסידור מוצרי רחצה, היגיינה, קוסמטיקה ואיפור באופן מאורגן ומרווח.
כל חייל או חיילת יכולים למצוא בין תיקי חברת תיק קו את תיק הרחצה המתאים ביותר לצרכיהם האישיים.

כמו על כל מוצרי חברת תיק קו ניתן להדפיס או לרקום גם על תיק הרחצה את שם החייל/ת, שם החברה שהעניקה לו את התיק או הקדשה אישית מחממת לב.

תיק איפור לחיילות (וגם לחיילים…)

יש חיילים וחיילות המכניסים את מוצרי ההיגיינה והקוסמטיקה לתיק אחד ויש כאלו שמעדיפים שיהיו להם שני תיקים: תיק רחצה ותיק נפרד למוצרי האיפור והקוסמטיקה.

בתיקי האיפור של חברת תיק קו  ניתן לאחסן את כל מוצרי האיפור והקוסמטיקה שהחייל או החיילת רוצים שיהיו איתם גם מחוץ לבית, כשהם בבסיס.

הרי חשוב, גם רחוק מהבית ובתנאי שטח להקפיד לא רק על היגיינה ורחצה, אלא גם על טיפוח המראה ועל שמירה על הופעה נאה.
בחברה תיק קו תוכלו למצוא מגוון סוגים של תיקי איפור, בגדלים שונים ובמבחר דגמים המכילים בין תא אחד לכמה תאים, עם או בלי ידית נשיאה המיוצרים מסוגי בדים שונים.

רוב תיקי האיפור הינם עמידים למים ומצופים בחלקם הפנימי בביטנה ששומרת על המוצרים שבתוכה.

תיק כביסה עם שרוך

ומה עם הכביסה המלוכלכת המצטברת במשך השבוע או השבועות שהחייל/ת נמצא/ת בבסיס?

חשוב להפריד את הבגדים הנקיים מהבגדים המלוכלכים אותם מביאים הביתה לכביסה.

לשם כך, מציעה חברת תיק קו  שק כביסה העשוי מניילון חזק ועמיד נגד קרעים, המיוצר מחומר עמיד בפני קרעים.
לשק הכביסה תפרים כפולים וחזקים והוא מיוצר מרשת וכותנה, כלומר: יש לו חורים קטנטנים המאפשרים אוורור של הבגדים המלוכלכים.

את תיק הכביסה סוגרים עם שרוך הידוק הנסגר בכיווץ ללא צורך בקשירה, שהינו חזק ולכן אינו נקרע או נפתח.

ניתן אף לכבס את שק הכביסה עצמו במכונת הכביסה יחד עם הבגדים המלוכלכים.

חברת תיק קו הינה אחת מהחברות המובילות בישראל בעיצוב ויצור תיקים למטרות שונות ומגוונות, ביניהן גם תיקים ממותגים לחיילים/ות ולמתגייסים/ות.

אולי יעניין אותך גם

DIVIDER

טיפים לבחירת צידנית מתאימה ואיכותית

אין כמו צידנית איכותית שבה ניתן לאחסן אוכל ושתיה ולצאת איתה למרחבי הטבע. צידנית, שניתן לשים בה את האוכל והשתייה שאנחנו אוהבים ורוצים להתפנק בו גם מחוץ לבית. אבל, חשוב...

תיק רחצה ממותג

תיק רחצה ממותג מהווה פרסומת מעולה לעסק או לחברה.כל מי שרואה את התיק מחזק בתודעתו את קיום העסק ואת התחום בו עוסקים מוצריו.תיק רחצה הוא מוצר מאד שימושי בנסיעות, טיולים,...

תיק איפור ממותג

תיק איפור הוא מוצר מאד שימושי לנשים ואף לגברים, המעוניינים בתיק שניתן לשים בו את כל מוצרי הקוסמטיקה, הטיפוח והאיפור שהם משתמשים בהם באופן יומיומי. בתיק זה ניתן לרכז את...

תיקים ממותגים לחברות

תיקים ממותגים נחשבים למוצרי פרסום ושיווק יעילים ומוצלחים. עסקים רבים למדו, שמוצרי פרסום ניידים הינם הדרך הטובה ביותר לחשוף את עצמם ואת השירותים והמוצרים שלהם לקהל רחב ומגוון.  אדם הלובש מוצר...

תיק ממותג לילדים

עוד רגע הילדים מסיימים את הגן, או בכלל מתחילים גן חדש וזה הזמן לקנות להם מתנה שימושית שתלווה אותם לאורך כל השנה בגן וגם בבית. תיק ממותג עם השם שלהם...

תיק ממותג

תיקים ממותגים הם ההזדמנות של כל חברה להשוויץ במותג שלה ולחשוף אותו לכמה שיותר אנשים, כמובן שאין כמו דרך טובה לעשות את זה עם תיק איכותי שמתאים לעבודה, לטיול, לים,...

מה אתם מחפשים

דילוג לתוכן