תיקי גב ממותגים

חברת תיק קו מתמחה ומובילה בעיצוב וייצור תיקים ממותגים. החברה מספקת תיקים לחברות, ארגונים ומוסדות עם אופציה למיתוג בהתאמה אישית. 

תיקים ממותגים הפכו לחלק מהנוף ברחובות העיר, במיוחד בסביבת מגדלי משרדים בהם נוהרים עובדים עם תיקי גב ממותגים למקום עבודתם או ללימודים. בחירת תיקי גב באופן כללי צריכה להיות מדויקת עם המון תשומת לב לפרטים הקטנים, על מנת שהתיק יהיה שימושי עבור המקבלים. הבאנו כאן טיפים מעולים לבחירת התיק, אז שווה להישאר איתנו.

תיקי גב ממותגים רוכשים גופים שונים, החל מחברות הייטק הרוכשות את התיקים לעובדים, מוסדות לימוד הרוכשים את התיקים לסטודנטים, מכוני ספורט הרוכשים תיקי ספורט למתאמנים, מועדוני ספורט וכך הלאה. תיקים אלו נחשבים לשימושיים מאוד, כך שחברות הרוכשות תיקים ממותגים נהנות מפרסום שהולך לכל מקום. אולם, חשוב לבצע בחירה נכונה של התיקים על מנת שמי שמקבלת אותם יוכל לעשות בהם שימוש רב.

טיפים לרכישת תיקי גב ממותגים

טיפ 1: המראה העיצובי של התיק

כשבוחרים תיקי גב ממותגים, חשוב לבחור בתיק שנראה טוב מבחינה עיצובית, במיוחד אם הוא מיועד לעובדים או לסטודנטים, הרי אחרי הכל, התיק הזה יהיה הגב שלהם ביומיום והם יעשו בו שימוש רב.  כיום ניתן למצוא תיקי גב ממותגים המגיעים בעיצובים שונים, עם צבעים מיוחדים, ולכן כדאי לבחור בתיק שיתאים לאופי המיתוג של החברה. בכל מקרה, כדאי לרכוש עיצוב שיתאים לכל הגילאים ולכל המינים.

טיפ 2: שימו לב לנוחות של התיק

כשמדברים על תיקי גב, אין תחליף לנוחות ונראה כי זהו הפרמטר החשוב ביותר, במיוחד אם מדובר על רכישת כמות גדולה לעובדים. חשוב להבין שככל והתיק יהיה נוח יותר, כך העובדים או המשתמשים יעשו בו שימוש רב ותכולת התיק לא תכביד על גבם. חשוב לשים לב האם הכתפיות של התיק מרופדות, האם ניתן לכוון אותם כך שכל אחד יוכל להתאים את הכתפיות למבנה גופו. בנוסף, בדקו האם יש ריפוד לגב התיק, כך הוא יהיה נוח למשתמשים.

טיפ 3: התאמה לאופי המשתמשים

את התיק חשוב לבחור בהתאמה מלאה לאופי המשתמשים בו. לדוגמה, אם הוא מיועד כתיק ללפטופ לעובדי החברה, חשוב לשים לב שיש לתיק תא מיוחד המגן על הלפטופ. אם מדובר על תיק המיועד לסטודנטים, תיק הגב הוא הציוד החשוב ביותר עבורם, ולכן כדאי לייחס חשיבות למספר התאים של התיק ולוודא שהם יוכלו להכיל משקל רב וכמובן ספרים, דפים ולפטופ.

טיפ 4: שימו לב לאיכות של התיק

עוד פרמטר חשוב מאוד הוא איכות התיק שתבחרו. במקרה של תיק גב ועוד לעובדי החברה, האיכות חשובה מאוד, הרי התיק יהיה בשימוש יומיומי וכדאי שיחזיק למשך שנים רבות ויראה במיטבו תמיד. בעת בחירת התיק, שימו לב לאיכות התיפורים, איכות הבד, חסינות למים, רוכסנים איכותיים וכמובן בדקו שהחברה מעניקה אחריות מורחבת על התיק.

טיפ 5: גודל התיק

במקרה של תיקי גב ממותגים, הגודל כן קובע. כשבוחרים תיקי גב ממותגים לעובדים או לתלמידים, חשוב להסתכל על הגודל שלהם ולהתאים אותו בקפידה לצרכים שלהם. לדוגמה, אם מדובר על תיק לעובדי הייטק, בחרו תיק שמתאים לגודל סטנדרטי של לפטופ, לרוב 15-16 אינצ׳. כמובן שאם מדובר על תיק איפור המיועד לבית ספר למקצועות היופי והאיפור, העדיפו לרכוש תיק עם תאים שיוכל להכיל את האביזרים השונים. כמובן שכך הלאה לגבי השימוש של התיקים השונים שתבחרו.

טיפ 6: בחרו תיק עם חלוקה נוחה לתאים

כשבוחרים תיקי גב ממותגים, כדאי לשים לב לחלוקה הפנימית של התאים. ישנם תיקים המגיעים עם תא אחד גדול ומרכזי ואחד קטן, ישנם תיקים המגיעים עם 3-4 תאים במגוון גדלים וישנם תיקים עם הרבה יותר תאים. כמובן שאין אחד שיותר טוב מהשני, אלא צריך לחשוב מה יהיה נוח למי שמקבל את התיק. לדוגמה, אם זהו מחשב למתכנתים, רצוי שיהיה בו תא ללפטופ ותאים לאביזרים השונים כמו לעכבר, לאוזניות, לכרטיס עובד, ארנק וכך הלאה.

טיפ 7: תיק שאפשר להתאים באופן אישי לגוף המשתמש

עוד פרמטר חשוב בבחירת תיק הוא  אפשרות התאמה לגוף של המשתמש. בדקו האם ניתן לכוון את הכתפיות של התיק, וכך למעשה כל אחד יוכל להתאים את התיק למבנה הגוף שלו.

 בנוסף, בדקו האם יש לתיק כתפיות מרופדות וחלוקת עומס שווה למען שמירה על בריאות הגוף של המשתמשים, במיוחד אם מדובר על תיקים כבדים לסטודנטים.

טיפ 8: חברה המציעה גם תיקים וגם הדפסה על התיקים

רגע לפני שרוכשים תיקי גב ממותגים, כדאי לבחור בחברה המציעה היצע רב של תיקים, כמו גם אפשרות הדפסה על התיקים והכל במקום אחד, כך תוכלו לחסוך בזמן יקר. בנוסף, בדקו האם החברה מבצעת הדפסה איכותית של הלוגו בשיטות טכנולוגיות מתקדמות, כך שההדפסה לא תתקלף אחרי תקופה מסוימת.

לסיכום, לא בכל יום רוכשים כמות גדולה של תיקי גב ממותגים לעובדים, ולכן חשוב לעשות את זה בצורה מקצועית ולשים לב לפרמטרים שכתבנו כאן, כך תוכלו לבצע את הבחירה הנכונה.

אולי יעניין אותך גם

DIVIDER

טיפים לבחירת צידנית מתאימה ואיכותית

אין כמו צידנית איכותית שבה ניתן לאחסן אוכל ושתיה ולצאת איתה למרחבי הטבע. צידנית, שניתן לשים בה את האוכל והשתייה שאנחנו אוהבים ורוצים להתפנק בו גם מחוץ לבית. אבל, חשוב...

תיקים ממותגים לחיילים

כל מה שחייל/ת צריך כדי שיהיה לו/לה נוח בדרך אל הבסיס וממנו הביתה, בשהייה בבסיס מבחינת ציוד הכרחי שיהיה אתו – החברה מספקת את הפתרונות לכך בדמות תיקי גב איכותיים,...

תיק רחצה ממותג

תיק רחצה ממותג מהווה פרסומת מעולה לעסק או לחברה.כל מי שרואה את התיק מחזק בתודעתו את קיום העסק ואת התחום בו עוסקים מוצריו.תיק רחצה הוא מוצר מאד שימושי בנסיעות, טיולים,...

תיק איפור ממותג

תיק איפור הוא מוצר מאד שימושי לנשים ואף לגברים, המעוניינים בתיק שניתן לשים בו את כל מוצרי הקוסמטיקה, הטיפוח והאיפור שהם משתמשים בהם באופן יומיומי. בתיק זה ניתן לרכז את...

תיקים ממותגים לחברות

תיקים ממותגים נחשבים למוצרי פרסום ושיווק יעילים ומוצלחים. עסקים רבים למדו, שמוצרי פרסום ניידים הינם הדרך הטובה ביותר לחשוף את עצמם ואת השירותים והמוצרים שלהם לקהל רחב ומגוון.  אדם הלובש מוצר...

תיק ממותג לילדים

עוד רגע הילדים מסיימים את הגן, או בכלל מתחילים גן חדש וזה הזמן לקנות להם מתנה שימושית שתלווה אותם לאורך כל השנה בגן וגם בבית. תיק ממותג עם השם שלהם...

מה אתם מחפשים

דילוג לתוכן