מתנות באירועים עסקיים

מתנות לאירועים עסקייםחברות רבות במשק נוהגות לבצע אירועים עסקיים כדוגמאת אירועים לקידום מכירות ופרסום, כנסים מקצועיים, כנס ספקים או אירוע עסקי לעובדי החברה כדוגמאת ימי גיבוש .

במרבית האירועים מחולקות מתנות שונות .

באירועי קידום מכירות ופרסום נהוג לחלק לבאי האירוע מתנה אשר רעיון שיווקי עומד מאחוריה ויעזור לשיווק ופרסום החברה גם לאחר האירוע.

תיקים מסוגים שונים הם הפופולאריים שבעניין והם משרתים בצורה טובה מאוד את האינטרס השיווקי של החברה.

התיקים מודפסים או רקומים בלוגו החברה  בצורה צנועה, אך עדיין נראית ומשפיעה, כך שמקבל המתנה ישמח להסתובב יום יום עם תיק הגב כשלוגו החברה עליו.

תיקי גב ללפטופ פופולאריים מאוד בקרב אירועים עסקיים. רוב האנשים נושאים איתם מחשבים ניידים ומשתמשים במוצרים אלה בחיי היום יום שלהם.

הערך הנתפס של תיקים למחשבים ניידים הוא גבוה ולכן מקבל המתנה מרגיש שהשקיעו בו.

שמח וטוב לב הוא מסתובב לו יום יום עם התיק על גבו ובעצם ממשיך את פרסום ושיווק החברה עוד זמן רב לאחר  האירוע.

בכנסים מקצועיים נהוג גם כן לחלק תיקי צד או תיקי גב ממותגים ולהם תפקיד חשוב בפן השיווקי. בדרך כלל התיקים מגיעים כאשר בתוכם ישנם חומרים כתובים על המוצרים הספציפיים בהם עוסק הכנס.

גם כאן החברות נוהגות להדפיס או לרקום את שם הכנס או האירוע ושוב השיווק והפרסום של המוצר או החברה ממשיכים לעבוד גם לאחר האירוע.

באירועי גיבוש וימי כיף לעובדי החברה קיים ערך רב לחלוקת מתנות אשר יזכירו לעובד כי הוא שווה וראוי והחברה מעריכה אותו ואת עבודתו.

באירועים מסוג זה נהוג לחלק תיקים שישמשו את העובד בטיולים משפחתיים, לנסיעות ונופש.

מתנה קטנה עם ערך גדול מאוד הנותנת לעובד הרגשה טובה וחיזוק חיובי על עבודתו .

בכדי שהאסטרטגיה השיווקית תעבוד באופן מושלם חשוב מאוד בבחירת התיקים השונים ובמידת עמידותם לאורך זמן.

רצוי לבחור בספק אמין הנותן אחריות לתיקים בעיקר לרוכסנים, תיפורים ורצועות הגב או לרצועות הנשיאה על הכתף.

אם התיק יתבלה במהרה מקבל המתנה לא ישתמש בו והפרסום לא ימשך לזמן רב. בנוסף וחשוב מאוד לוגו חברה מודפס או רקום על תיק בלוי עושה עבודה רעה מאוד – ההפך הגמור מהאסטרטגיה השיווקית הראשונה.

ולסיכום, תיקים מסוגים שונים הינם מתנה נהדרת לאירועים עסקיים בין עם הם לקידום מכירות , ספקים , מוצר או הווי לעובדי החברה .

התיקים משרתים את הרעיון השיווקי לאורך זמן , הערך הנתפס שלהם גבוה ביחס לעלותם ולכן התיקים ה”מסתובבים” הם מתנה שעומדת בצורה חזקה ויציבה לאורך שנים רבות כמתנה שיווקית בחברות רבות .

חברת “תיק קו” מתמחה ומובילה בעיצוב, ייצור ושיווק תיקים עם אפשרות למיתוג מותאם אישית. 

מתנות באירועים עסקיים

אולי יעניין אותך גם

DIVIDER

טיפים לבחירת צידנית מתאימה ואיכותית

אין כמו צידנית איכותית שבה ניתן לאחסן אוכל ושתיה ולצאת איתה למרחבי הטבע. צידנית, שניתן לשים בה את האוכל והשתייה שאנחנו אוהבים ורוצים להתפנק בו גם מחוץ לבית. אבל, חשוב...

תיקים ממותגים לחיילים

כל מה שחייל/ת צריך כדי שיהיה לו/לה נוח בדרך אל הבסיס וממנו הביתה, בשהייה בבסיס מבחינת ציוד הכרחי שיהיה אתו – החברה מספקת את הפתרונות לכך בדמות תיקי גב איכותיים,...

תיק רחצה ממותג

תיק רחצה ממותג מהווה פרסומת מעולה לעסק או לחברה.כל מי שרואה את התיק מחזק בתודעתו את קיום העסק ואת התחום בו עוסקים מוצריו.תיק רחצה הוא מוצר מאד שימושי בנסיעות, טיולים,...

תיק איפור ממותג

תיק איפור הוא מוצר מאד שימושי לנשים ואף לגברים, המעוניינים בתיק שניתן לשים בו את כל מוצרי הקוסמטיקה, הטיפוח והאיפור שהם משתמשים בהם באופן יומיומי. בתיק זה ניתן לרכז את...

תיקים ממותגים לחברות

תיקים ממותגים נחשבים למוצרי פרסום ושיווק יעילים ומוצלחים. עסקים רבים למדו, שמוצרי פרסום ניידים הינם הדרך הטובה ביותר לחשוף את עצמם ואת השירותים והמוצרים שלהם לקהל רחב ומגוון.  אדם הלובש מוצר...

תיק ממותג לילדים

עוד רגע הילדים מסיימים את הגן, או בכלל מתחילים גן חדש וזה הזמן לקנות להם מתנה שימושית שתלווה אותם לאורך כל השנה בגן וגם בבית. תיק ממותג עם השם שלהם...

מה אתם מחפשים

דילוג לתוכן