הדפסה על תיקים לקידום מכירות שיווק ופרסום

תיקים ממותגים - תיקים עם לוגו

מוצרי פרסום שיווק וקידום מכירות הם תנאי הכרחי לשיווק וקידום עסקים שונים  בישראל ובעולם כולו .בין המוצרים המובילים בתחום הפרסום וקידום המכירות, נמצאים תיקים ממותגים מסוגים שונים ועליהם הדפסת לוגו או לוגו רקום של החברה המפרסמת . חברת תיק-קו מתמחה בהדפסה על תיקים והתאמת התיקים המודפסים לצרכי הלקוח בהתאם לסוג האירוע והלקוחות הפוטנציאלים.

לגלריית התיקים לחץ כאן

היום ניתן למצוא בשוק תיקים עם לוגו ממותגים מסוגים שונים המתאימים לצרכים שונים המותאמים לקהל הרחב – תיקים לכנסים ואירועים, תיקים למחשבים, תיקי ילדים, תיקי נסיעות וטרולים, ,תיקי גב, תיקי ספורט ופנאי, תיקי איפור ורחצה ועוד סוגים שונים של תיקים על פי דרישה מיוחדת..

כל סוגי תיקי הפרסום והשיווק של חברת .Tik co מותאמים לטרנדים החמים בשוק, מה שמבטיח כי הלקוח הסופי, דהיינו מקבל המתנה, ישמח וייהנה מהשימוש בהם.

על כל תיקי הפרסום והשיווק ניתן להדפיס בדפוס משי את לוגו החברה המפרסמת. הלוגו המודפס על גבי התיק אינו מחיק ולכן ימשיך להתנוסס על גבי התיק כל עוד התיק יהיה בשימוש. תיק עם הדפסה הוא מוצר שיווקי איכותי שילווה את הלקוח שלכם שנים רבות ובכך, יפרסם אותכם שנים רבות.

רקמת לוגו על גבי התיקים גם היא אופציה מקובלת היום. אמנם הרקמה הינה אופציה יקרה יותר מדפוס המשי אך הרקמה מוסיפה תחושת יוקרה לתיק.

החוטים מבריקים ויפים וניתן לרקום על גבי התיקים עד חמישה צבעים בדרך כלל באותה בעלות של  רקמה בצבע אחד.

תיקים עם לוגו מהווים כלי חשוב כמוצר פרסום שיווק וקידום מכירות בכך שהינם פריט שניתן לשימוש חוזר, ולא רק זאת אלא שהתיקים הינם בשימוש חיצוני ויומיומי, מה שחושף את מיתוג הלוגו שלכם לכמות גדולה של לקוחות.

את התיקים הממותגים ניתן לחלק באירועים שונים :

  • בכנסים או תערוכות – מתאים לחלק תיקי צד ממותגים או תיקי גב ממותגים .
  • כמתנות לחגים – אם החלטתם לתת מתנה לחג- לעובדים או ללקוחות- תיקי הפנאי הממותגים, ,תיקי הגב בממותגים, תיקי הנסיעות והטרולים יהוו מתנה נהדרת.
  • בעלי מכוני כושר וספורט – אם אתם מפרסמים את מועדון הכושר שלכם – תיקי הספורט הממותגים בלוגו מכון הכושר יהיו מתנה שימושית ונהדרת ללקוחותיכם.
  • בעלי ליין של מוצרי איפור וקוסמטיקה – אתם רוצים לפרסם את מוצרי האיפור והקוסמטיקה שלכם? – תיקי האיפור והרחצה עם לוגו חברתכם תהיה המתנה המתאימה ביותר ללקוחותיכם.
  • מפיקים אירוע חברה – אם יש אירוע חשוב בו משתתפים אנשי הייטק, אנשי עסקים ורופאים – תיקי גב למחשב נייד ממותגים או תיקי צד למחשב נייד עם לוגו יהיו מתנתGiveaway  שימושית יומיומית ונפלאה עבור אורחיכם.

בצורת חשיבה זו תוכלו למצוא את התיק המתאים לכם ביותר ולהיות חלק ממאות העסקים המשווקים והמקדמים את עצמם בעזרת התיקים השונים המשמשים לשיווק ,פרסום וקידום מכירות בצורה היעילה והבטוחה ביותר.

בהצלחה במכירות

משטח שולחני מעור עם הדפסה תיק גבתיק עם הדפסהצידנית רכה עם הדפסה

אולי יעניין אותך גם

DIVIDER

תיקים ממותגים לחיילים

כל מה שחייל/ת צריך כדי שיהיה לו/לה נוח בדרך אל הבסיס וממנו הביתה, בשהייה בבסיס מבחינת ציוד הכרחי שיהיה אתו – החברה מספקת את הפתרונות לכך בדמות תיקי גב איכותיים,...

תיק רחצה ממותג

תיק רחצה ממותג מהווה פרסומת מעולה לעסק או לחברה.כל מי שרואה את התיק מחזק בתודעתו את קיום העסק ואת התחום בו עוסקים מוצריו.תיק רחצה הוא מוצר מאד שימושי בנסיעות, טיולים,...

תיק איפור ממותג

תיק איפור הוא מוצר מאד שימושי לנשים ואף לגברים, המעוניינים בתיק שניתן לשים בו את כל מוצרי הקוסמטיקה, הטיפוח והאיפור שהם משתמשים בהם באופן יומיומי. בתיק זה ניתן לרכז את...

תיקים ממותגים לחברות

תיקים ממותגים נחשבים למוצרי פרסום ושיווק יעילים ומוצלחים. עסקים רבים למדו, שמוצרי פרסום ניידים הינם הדרך הטובה ביותר לחשוף את עצמם ואת השירותים והמוצרים שלהם לקהל רחב ומגוון.  אדם הלובש מוצר...

תיק ממותג לילדים

עוד רגע הילדים מסיימים את הגן, או בכלל מתחילים גן חדש וזה הזמן לקנות להם מתנה שימושית שתלווה אותם לאורך כל השנה בגן וגם בבית. תיק ממותג עם השם שלהם...

תיק ממותג

תיקים ממותגים הם ההזדמנות של כל חברה להשוויץ במותג שלה ולחשוף אותו לכמה שיותר אנשים, כמובן שאין כמו דרך טובה לעשות את זה עם תיק איכותי שמתאים לעבודה, לטיול, לים,...

מה אתם מחפשים

דילוג לתוכן