תיקים לכנסים

תיקים לכנסים מחולקים בכנסים ועידות ותערוכות ומשמשים את מארגני האירוע באופן היעיל ביותר להכנסת החומר הרלוונטי שברצונם להעביר אל המבקר.

לקטלוג תיקי כנסים הקליקו >>>

לתיקי הכנס השפעה גדולה בפן הפרסומי של האירוע.

לוגו החברה, שם הכינוס ולעיתים גם הספונסרים מודפסים,מוטבעים או רקומים על גבי תיק הכנס.

ברוב המקרים תיקי הכנס נשמרים אצל המקבל הסופי ואנו יכולים לראותם “מסתובבים” גם שנים אחר-כך.

בעזרת תיק הכנס עם לוגו החברה נכנס באופן אוטומטי לתודעתם של הסובבים אותנו, אם זה אנשים איתם אנו עובדים, חברים ומכרים וכמובן שגם העוברים ושבים ברחוב, באוטובוס או ברכבת.

לא פעם יצא לכל אחד מאיתנו לראות אנשים מסתובבים עם תיקי צד, תיקי גב או תיק תערוכות הנושא הדפסה או ריקמה, בשם הכנס ולוגו החברה. בצורה זו כל עסק מגביר את חשיפתו לקהל הרחב וללקוחות פוטנציאליים.

החשיפה כמובן יכולה ליצור התעניינות ואף הזדמנות מכירתית אצל הצרכן הסופי .

לתיקי הכנסים עיצובים, חומרים וסגנונות שונים:

ישנם את תיקי התערוכות הנתלים על הכתף בשתי רצועות, בדרך כלל תיקי מאין אלה עשויים מכותנה אל-בד או פוליאסטר.

ישנם תיקי צד לכנס בעלי ידית נשיאה וישנם תיקי גב לכנס. בשוק ישנן אופציות רבות לכל אחד מסוגי התיקים מבחינת החלוקה הפנימית של התיק, מספר התאים, צבעים, חומרים וכמובן תקציבים שונים.

לא משנה באיזה תיק תבחר, כל תיק גם הפשוט ביותר ייעשה עבורך את העבודה הפרסומית לאורך זמן רב וידאג שלוגו החברה ופרטי החברה ימשיכו להסתובב ולחדור אל השוק בצורה טובה ויעילה. כמובן שככל שהתיק מורכב, נוח ואופנתי יותר, גודל הסיכוי שמקבל התיק ילך באופן קבוע עם תיק הכנס או תיק התערוכות כתיק עבודה יומי יומי וכך כוח הפרסום של בעלי העסקים גודל וגודל.

תיקי אל-בד

תיקי כנס, תיקי ועידה ותיקי תערוכות הכרחיים ביותר לקידום מכירות ומשמשים כמוצר קד”מ שהוכיח את יעילותו . תיקי התערוכות לא משמשים רק בכנסים וועידות. בשנים האחרונות עקב המודעות הגדלה עסקים רבים התחילו להחליף את שקיות הפלסטיק הממותגות בתיקי אל-בד ירוקים העשויים מחומרים ממוחזרים או מתמחזרים השומרים על סביבתינו.

מלבד בתערוכות אנו יכולים לפגוש תיקי אל בד בסופר, בחנויות ביגוד והנעלה ובעסקים שונים. כמו תיקי הכנס לרוב גם תיקי האל בד מודפסים עם לוגו המפרסם את העסק או התערוכה בהם הוא חולק.

בעלי עסקים המחלקים את תיקי הצד הממותגים גם הם ממשיכים לשמור על קשר עם קהל יעד רחב ביותר ודואגים ששמם, הסמל המסחרי שלהם ולעיתים גם מספר הטלפון והכתובת של אותו העסק ימשיכו “להסתובב” ויהיו נגישים לכל ואין ספק ששכרם בצידם.