נסו להיזכר במוצר קידום מכירות שקיבלתם – איך נראה הלוגו עליו? ישנם מקרים בהם הלוגו אלגנטי, ממוקם היטב ומשתלב בעיצוב הכללי בצורה שנראית הגיונית וזורמת. לוגו כזה משדר יוקרה ואיכות, וכנראה השתמשתם במוצר שוב ושוב. לעומת זאת, ישנם מצבים בהם העיצוב לא ״מסתדר,״ הלוגו גדול מדי, צעקני, מודפס בצבעים שמתנגשים עם התיק ואז במקום להוסיף ערך הוא בטח גרם לכם להשאיר את המוצר בצד.
בעיצוב מוצרי קידום מכירות יש להתייחס לצורה בה הלוגו מופיע עליו. תכנון נכון של מיקום, גודל ועיצוב הלוגו יכול להפוך את המוצר לשימושי ונחשק. בחשיבה מקדימה אפשר להבטיח תיקים ממותגים ומוצרי קד״מ שיהיו שימושיים ויעילים עבור החברה, שיהדהדו את המסר שלה הלאה ויהפכו ממוצר פונקציונלי ליצירה שכיף להשתמש בה.
עיצוב לוגו בולט: טיפים ליצירת תיקים ממותגים
לוגו הוא הרבה יותר מסמל. הוא הפנים של המותג וכשמניחים אותו על תיק או על מוצר קידום מכירות, הוא צריך לשפר את העיצוב הכללי ולא להתנגש בו. בעבודה נכונה, הפריט יהפוך למסוגנן תוך שמירה על הפונקציונליות וישקף את זהות המותג. כיצד אפשר ליצור עיצוב אפקטיבי? הנה חמישה טיפים שיענו על השאלה.
1. בחירת המיקום הנכון
מיקום הלוגו על המוצר יכול להשפיע משמעותית על האופן בו הוא נתפס. כשהוא ממוקם במרכז, הוא מושך את העין ויוצר הצהרת מותג עוצמתית. מיקום הלוגו בפינה, על הרצועה או בהבלטה עדינה, יוצר מראה אלגנטי ומינימליסטי.
מיקום נכון משפיע גם על הנראות וגם על השימושיות של התיק. לוגו שיושב בדיוק במקום בו התיק מתקמט, נמתח או מתקפל, עלול לשנות את צורתו לאורך הזמן. בחירה חכמה של מיקום הלוגו תבטיח כי הוא יהיה ברור בכל מצב, מסוגנן וקליט גם בשימוש יומיומי.
2. איזון ופרופורציות
לפעמים נדמה כי לוגו גדול ובולט יתאים בכל מצב אך ככל שהדבר נוגע לעיצוב, פרופורציות הן שם המשחק. לוגו גדול מדי עלול להשתלט על התיק או מוצר הקד״מ ולגרום לתחושה של פרסומת במקום אביזר מסוגנן. לעומת זאת לוגו קטן מדי עלול ללכת לאיבוד בעיצוב ולהפוך אותו ללא יעיל מבחינת הקישור למותג.
איזון נכון בגודל הלוגו מבטיח שהוא יהיה בולט, אך לא מוגזם. הלוגו צריך להיות גדול מספיק כדי שיבחינו בו אך לא מדי כדי לא לפגוע באסתטיקה הכללית של המוצר. פרופורציות נכונות הן הסוד למוצר שנראה טוב, שמושך את העין והוא מבטיח כי המוצר ימשיך להיות שימושי.
3. התאמת צבעים
הלוגו מגיע בצבעים קבועים, אך יש לבחור בקפידה את צבעי המוצר כך שיחמיאו לו. צבע לא מתאים עלול לגרום לבליטה יתרה או הסתרה של הלוגו. החוכמה היא ליצור השלמת צבעים בין הלוגו לבין המוצר כאשר לוגו בהיר על רקע כהה יוצר ניגודיות חזקה, בעוד שעיצוב מונוכרומטי מעניק תחושה מתוחכמת.
יש לזכור גם כי צבעים יכולים להופיע בצורה שונה על כל חומר. לוגו תוסס יכול להיראות נהדר על משטח מבריק אך עמום על מרקמים מסוימים. לכן, יש לבחור את צבעי המוצר שיתלבו בצורה מושלמת ויעניקו את הגימור המלוטש והמקצועי.
4. שיטות הדפסה ורקמה
השיטה שבה מוטבע הלוגו על המוצר חשובה לא פחות מהמיקום שלו. לכל חומר יש טכניקת מיתוג שמתאימה לו, המשפיעה על המראה והעמידות.
- הדפסת מסך יכולה להיות אידאלית לעיצובים נועזים וצבעוניים ועובדת היטב על רוב הבדים.
- רקמה יכולה להעניק מראה אלגנטי ומרקם ייחודי ויכולה להיות מושלמת לתיקים יוקרתיים.
- הדפסת חום נותנת מענה גם לפריטים מורכבים ומאפשרת השגת צבעים מרהיבים.
- הבלטה יוצרת לוגו מלוטש ועדין ומתאימה למשטחי עור או חומר דמוי עור.
בחירה בשיטה הנכונה מבטיחה שהלוגו ייראה נהדר, עמידות ארוכת טווח ויצירת מסר מותג מקצועי.
5. פשטות בלתי נשכחת
בכל מה שנוגע לעיצוב תיקים ומוצרי קידום מכירות, פחות יכול להיות הרבה יותר. לוגו עמוס ומורכב עלול לאבד את ההשפעה שלו כשהוא מודפס על תיק. פריטים עדינים עלולים ללכת לאיבוד ולגרום לעיצוב להיראות מבולגן וקשה לקריאה.
בעיצוב לוגו – פחות זה יותר. פשטות היא מילת המפתח לעיצוב מוצלח. קווים נקיים, צורות נועזות וטיפוגרפיה ברורה, יוצרים לוגו בולט בלי לפגוע בנראות הכללית של המוצר. קל לזהות לוגו טוב כבר ממבט ראשון ובין אם מדובר באייקון קטן, שם חברה או כל עיצוב מינימליסטי, כאשר מהמיקום מדויק, התיק יישאר מעוצב, פונקציונלי ויעביר היטב את המסר של המותג.
כוחו של לוגו מעוצב על מוצרי קד״מ
כשמוצר קד”מ מעוצב נכון, הוא הופך לפריט שימושי שאנשים ישמחו לקחת איתם לכל מקום. בתכנון נכון, בחירת חומרים מתאימים וביצוע מדויק, מובילים לעיצוב מרשים שמשרת את המותג והופך את המוצר מפרסומת מהלכת למוצר טבעי.
מחפשים חברה המייצרת תיקים ממותגים איכותיים שמציגים את הלוגו שלכם בסטייל? בחנו את הקולקציה שלנו, התייעצו עם הצוות ונדאג ליצור עבורכם את מוצר הקידום שיהדהד הלאה.