שיווק ופרסום בכנסים ובתערוכות

גם חברות אשר ממקדות את עיקר פעילותן העסקית והשיווקית באינטרנט יודעות, כי גם כיום, בעידן הדיגיטל והסלולרי, יש חשיבות רבה, לעתים מכרעת, בשיווק ישיר, בשטח, שבו מתקיים מפגש אישי וקשר עין בין החברה או העסק ללקוח הפוטנציאלי.

כנסים ותערוכות הן זירות נגישות וזמינות למספר רב של אנשים הפוקדים אותם מתוך עניין וסקרנות. כנסים ותערוכות הן גם פלטפורמות שיווקיות רבות עצמה. ניצול מושכל ונכון שלהן עשוי להביא לכם לקוחות רבים.

בדיוק כפי שגולש המגיע לאתרכם ברשת האינטרנט שואל עצמו ובעצם בעיקר אתכם- מה ייצא לי, איזו תועלת אני עשוי להפיק מגלישה באתר? כך גם כשהוא נחשף אל המוצר או השירות שאתם מציעים לו בכנסים ובתערוכות. כאן אתם יכולים לתת לו תשובה מיידית, מוחשית, נגישה וזמינה. כאן, בשטח, אתם יכולים להעניק לו חוויית משתמש בטרם הכיר אתכם בכלל ואת משות המוצר או השירות שאתם מציעים בפרט.

השפעה תיק תק

כל אדם אקראי שייכנס אל המתחם בתערוכה שבו אתם מציגים או יפגוש נציג שלכם בכנס שבו ישתתף יגלה עניין מיוחד במה שיש לכם להציע אם וכאשר תתנו לו, ללא כל קשר, מתנה קטנה, יפה ושימושית- תיק (תיק נסיעות, תיק ספורט, תיק רחצה, תיק פנאי, תיק גב, תיק לילדים, צידנית לטיול  או כל תיק שהוא) ועליו הלוגו שלכם- רקום, מודפס או מוטבע.

זה מכבר מוכחות עצמתם ויעילותם של מוצרים ממותגים המוענקים כשי, כערך מוסף, כמקדם מכירות צנוע ,שקט, כאקט שיווקי מקובל ולגיטימי לקידום מכירות בדרך שאינה מעוררת התנגדות אלא ההיפך הגמור- עניין, סקרנות, ציפייה, רצון להתקרב ולהתוודע אליכם ואל המוצר או השירות שלכם.

בתיק לכנסים או לתערוכות תוכלו לצרף כרטיס ביקור שלכם, פרוספקט על אודותיכם ועל אודות המוצר או השירות שלכם, מחזיק מפתחות עם לוגו החברה או דיסק און קי עמו.

מוצרים ממותגים מהווים סמל – תרתי משמע- לרצונה של החברה לפנק כל מי שמגלה בה עניין גם אם טרם נעשה לקוח שלה. גם אם זה אקט שיווקי מקובל, הוא תמיד מרגש. מקבל המוצר הממותג עשוי לחוש כי הוא זכה אף שלא השקיע שקל; הוא עשוי להרגיש מחוזר, רצוי, כמי שהחברה מגלה בו עניין ומחשיבה אותו כלקוח פוטנציאלי שלה ולכן מוכנה להעניק לו שי צנוע טרם ביצע הזמנה.

חשיפה ושיווק פנים אל פנים מהווים גם כיום מנוע ומנוף שיווקי חשוב ואפקטיבי. המפגש האנושי, הבין אישי, קשר העין, היכולת להסביר כאן ועכשיו מה היא פעילותה של החברה, מה היא מייצרת או מייבאת ומה התועלת שעשויה לצמוח ללקוח מרכישת המוצר או השירות שלה הם ערוץ שמתקיים במקביל לפעילות ברשת האינטרנט ומהווה מכפיל כוח, תהודה והשפעה.

כנסים ותערוכות – זירות עסקיות חמות

מוצרים ממותגים הם כרטיסי הביקור שלכם. כנסים ותערוכות הן זירות עסקיות חמות, אפקטיביות ואטרקטיביות לחשיפה. הם מעין דף הבית באתר. כמו גולשים- גם זמנם של אנשים המבקרים בכנסים ובתערוכות קצוב ומוגבל, אף שסביר להניח כי אם וכאשר בתוך שניות אחדות יתברר להם כי המוצר הממותג שלכם יינתן להם כמתנה הוא יוצע להם במחיר סמלי- סביר להניח כי משך שהייתם במתחם שבו אתם מציגים בתערוכה או בדוכן שאתם מציבים בכנס יארך ואתם תוכלו לנצל אותו כדי להעשיר את המתעניינים במידע על החברה ועל המוצר או השירות שלה. בהצלחה!

חברת “תיק קו” מתמחה בעיצוב וייצור תיקים לכנסים ותערוכות עם אופציה למיתוג מותאם אישית.

אולי יעניין אותך גם

DIVIDER

תיקים ממותגים לחיילים

כל מה שחייל/ת צריך כדי שיהיה לו/לה נוח בדרך אל הבסיס וממנו הביתה, בשהייה בבסיס מבחינת ציוד הכרחי שיהיה אתו – החברה מספקת את הפתרונות לכך בדמות תיקי גב איכותיים,...

תיק רחצה ממותג

תיק רחצה ממותג מהווה פרסומת מעולה לעסק או לחברה.כל מי שרואה את התיק מחזק בתודעתו את קיום העסק ואת התחום בו עוסקים מוצריו.תיק רחצה הוא מוצר מאד שימושי בנסיעות, טיולים,...

תיק איפור ממותג

תיק איפור הוא מוצר מאד שימושי לנשים ואף לגברים, המעוניינים בתיק שניתן לשים בו את כל מוצרי הקוסמטיקה, הטיפוח והאיפור שהם משתמשים בהם באופן יומיומי. בתיק זה ניתן לרכז את...

תיקים ממותגים לחברות

תיקים ממותגים נחשבים למוצרי פרסום ושיווק יעילים ומוצלחים. עסקים רבים למדו, שמוצרי פרסום ניידים הינם הדרך הטובה ביותר לחשוף את עצמם ואת השירותים והמוצרים שלהם לקהל רחב ומגוון.  אדם הלובש מוצר...

תיק ממותג לילדים

עוד רגע הילדים מסיימים את הגן, או בכלל מתחילים גן חדש וזה הזמן לקנות להם מתנה שימושית שתלווה אותם לאורך כל השנה בגן וגם בבית. תיק ממותג עם השם שלהם...

תיק ממותג

תיקים ממותגים הם ההזדמנות של כל חברה להשוויץ במותג שלה ולחשוף אותו לכמה שיותר אנשים, כמובן שאין כמו דרך טובה לעשות את זה עם תיק איכותי שמתאים לעבודה, לטיול, לים,...

מה אתם מחפשים

דילוג לתוכן