מה חשוב לבדוק בתיקים לגיוס?

תיקים למתגייסים עם הדפסה או ריקמההגיוס לצה”ל הינו חלק טבעי וחשוב בחיים בתרבות הישראלית, בכל שנה מתגייסים המוני צעירים לצורך הגנה על מדינת ישראל. עם כל האנרגיה של הנעורים, החיוניות, המרץ ותחושת השליחות והערכים הגבוהים, הצעירים של ימינו רגילים לאיכות חיים גבוהה, ונלחמים בעד ישראל שהם מכירים, ישראל בה הם יכולים לחיות באיכות אליה הם התרגלו מגיל צעיר.

אין הרבה דברים שחייל צריך כדי להיות מאושר. חופשות מעת לעת, אוכל משביע וטעים, וכמה חפצים בסיסיים שישרתו אותו נאמנה. התיקים של החיילים הם כמו הארון שלהם ותיק איכותי יכול להפוך את חייהם לנוחים הרבה יותר. תיק באיכות ירודה, לעומת זאת, יכול להפוך למכה אמיתית – בייחוד עם קרעים או רוכסן מקולקל.

גיוס למחזור הבא בפתח, והמוני חיילים צעירים עומדים מול טירונות החורף המאתגרת. רכישה של תיקים לגיוס שלהם, תיקים איכותיים במיוחד, היא רכישה חכמה, בחירה שתשפיע עליהם בצורה ישירה, בייחוד בטירונות החורף.

תיקים לגיוס חורף

תיקים לגיוס חורף צריכים להיות גדולים יותר, שכן בגדי החורף תופסים מקום רב יותר. מעילים, גרביים עבות, חולצות ארוכות, כל אלו תופסים מקום רב בתיק, ודורשים בחירה בתיק מרווח. מעבר למקום רב בתיק ולנפח שנתפס, בגדים אלו מהווים משקל רב יותר, ומעמיסים על גב החייל הצעיר, הנדרש כך או כך להיות בשיאו ולפעול עם הגוף בצורה אופטימאלית.

רכישה של תיק איכותי לא מסתכמת בבחירה בתיק גדול, אלא ממשיכה בבחירת תיק נוח המאפשר תנועה נוחה ויציבה עם משקל רב על הגב. תמיכה של רצועות, אפשרות אחיזה נוחה, מנגנון גב יעיל השומר על גב החייל, כל אלו צריכים להוות גורמים מכריעים בבחירת התיק, תוך הסתכלות לטווח ארוך.

תיק יד או תיק גב איכותי לחורף הוא כולל כיסוי נגד גשם, כיסוי גדול מספיק בכדי לכסות את התיק כשהוא בגודלו המקסימאלי, מלא עד אפס מקום. מעבר לכיסוי מלא, יש צורך לוודא כי גם הרוכסנים חזקים ומאיכות גבוהה, שכן הלחץ המופעל עליהם כשהתיק מלא הוא רב מאוד, ומוטב כי לא יתפקעו ויכשלו.

מה לבדוק ברכישת תיק לגיוס

בכדי לוודא כי מדובר בתיק איכותי יש לשים לב למספר פרטים:

1. להגיע עם החייל – לצורך מדידה והתאמה של התיק לגודל. ישנם תיקים רבים המגיעים עם מערכות גב המותאמות לפי גודל, וגם תיק איכותי עד מאוד עם מערכת גב שלא הותאמה לחייל באופן אישי יכולה להיות מאוד לא נוחה.

2. מדידה בנפח מלא – וודאו כי החייל מודד את התיק כשהוא מלא, לא רק בנפח מלא, אלא גם, ואף בעיקר במשקל רב, בכדי לראות כמה התיק נוח על הגב ובנשיאה כשהוא עם משקל. תיק מרגיש מאוד שונה כשהוא ריק וכשהוא מלא, לא רק מבחינת הכובד שלו, אלא ברמת הנוחות שלו על הגוף.

3. אבזמים – וודאו כי יש חיבורים, אבזמים ורצועות, מספיק מקומות חיבור בכדי לאפשר נשיאה של ציוד מטלטל מחוץ לתיק, כמו מגפיים, נעליים, ואף מטריה או מעיל גשם לשליפה מהירה, בייחוד לתיקים לגיוס החורף.

4. אחריות – וודאו כי התיק מגיע עם אחריות, מה היא מקיפה, וכיצד מקבלים אותה, ובצעו העתק של החשבונית שתהיה מגובה בדואר האלקטרוני שלכם, לכל מקרה.

 חברת Tik co. מעצבת, מייצרת ומדפיסה על מגוון תיקים המותאמים לחיילים עליהם אפשר להדפיס או לרקום את סמל היחידה, בית הספר בו למדו או סמל העיר בה גדלו המתגייסים.

אולי יעניין אותך גם

DIVIDER

טיפים לבחירת צידנית מתאימה ואיכותית

אין כמו צידנית איכותית שבה ניתן לאחסן אוכל ושתיה ולצאת איתה למרחבי הטבע. צידנית, שניתן לשים בה את האוכל והשתייה שאנחנו אוהבים ורוצים להתפנק בו גם מחוץ לבית. אבל, חשוב...

תיקים ממותגים לחיילים

כל מה שחייל/ת צריך כדי שיהיה לו/לה נוח בדרך אל הבסיס וממנו הביתה, בשהייה בבסיס מבחינת ציוד הכרחי שיהיה אתו – החברה מספקת את הפתרונות לכך בדמות תיקי גב איכותיים,...

תיק רחצה ממותג

תיק רחצה ממותג מהווה פרסומת מעולה לעסק או לחברה.כל מי שרואה את התיק מחזק בתודעתו את קיום העסק ואת התחום בו עוסקים מוצריו.תיק רחצה הוא מוצר מאד שימושי בנסיעות, טיולים,...

תיק איפור ממותג

תיק איפור הוא מוצר מאד שימושי לנשים ואף לגברים, המעוניינים בתיק שניתן לשים בו את כל מוצרי הקוסמטיקה, הטיפוח והאיפור שהם משתמשים בהם באופן יומיומי. בתיק זה ניתן לרכז את...

תיקים ממותגים לחברות

תיקים ממותגים נחשבים למוצרי פרסום ושיווק יעילים ומוצלחים. עסקים רבים למדו, שמוצרי פרסום ניידים הינם הדרך הטובה ביותר לחשוף את עצמם ואת השירותים והמוצרים שלהם לקהל רחב ומגוון.  אדם הלובש מוצר...

תיק ממותג לילדים

עוד רגע הילדים מסיימים את הגן, או בכלל מתחילים גן חדש וזה הזמן לקנות להם מתנה שימושית שתלווה אותם לאורך כל השנה בגן וגם בבית. תיק ממותג עם השם שלהם...

מה אתם מחפשים

דילוג לתוכן