שיווק ופרסום בכנסים ובתערוכות

גם חברות אשר ממקדות את עיקר פעילותן העסקית והשיווקית באינטרנט יודעות, כי גם כיום, בעידן הדיגיטאל והסלולאר, יש חשיבות רבה, לעתים מכרעת, בשיווק ישיר, בשטח, שבו מתקיים מפגש אישי וקשר עין בין החברה או העסק ללקוח הפוטנציאלי.

כנסים ותערוכות הן זירות נגישות וזמינות למספר רב של אנשים הפוקדים אותם מתוך עניין וסקרנות. כנסים ותערוכות הן גם פלטפורמות שיווקיות רבות עצמה. ניצול מושכל ונכון שלהן עשוי להביא לכם לקוחות רבים.

בדיוק כפי שגולש המגיע לאתרכם ברשת האינטרנט שואל עצמו ובעצם בעיקר אתכם- מה ייצא לי, איזו תועלת אני עשוי להפיק מגלישה באתר? כך גם כשהוא נחשף אל המוצר או השירות שאתם מציעים לו בכנסים ובתערוכות. כאן אתם יכולים לתת לו תשובה מיידית, מוחשית, נגישה וזמינה. כאן, בשטח, אתם יכולים להעניק לו חוויית משתמש בטרם הכיר אתכם בכלל ואת משות המוצר או השירות שאתם מציעים בפרט.

השפעה תיק תק

כל אדם אקראי שייכנס אל המתחם בתערוכה שבו אתם מציגים או יפגוש נציג שלכם בכנס שבו ישתתף יגלה עניין מיוחד במה שיש לכם להציע אם וכאשר תתנו לו, ללא כל קשר, מתנה קטנה, יפה ושימושית- תיק (תיק נסיעות, תיק ספורט, תיק רחצה, תיק גב, תיק פנאי, תיק לילדים או כל תיק שהוא) ועליו הלוגו שלכם- רקום, מודפס או מוטבע.

זה מכבר מוכחות עצמתם ויעילותם של מוצרים ממותגים המוענקים כשי, כערך מוסף, כמקדם מכירות צנוע ,שקט, כאקט שיווקי מקובל ולגיטימי לקידום מכירות בדרך שאינה מעוררת התנגדות אלא ההיפך הגמור- עניין, סקרנות, ציפייה, רצון להתקרב ולהתוודע אליכם ואל המוצר או השירות שלכם.

בתוך התיק תוכלו לצרף כרטיס ביקור שלכם, פרוספקט על אודותיכם ועל אודות המוצר או השירות שלכם, מחזיק מפתחות עם לוגו החברה או דיסק און קי עמו.

מוצרים ממותגים מהווים סמל – תרתי משמע- לרצונה של החברה לפנק כל מי שמגלה בה עניין גם אם טרם נעשה לקוח שלה. גם אם זה אקט שיווקי מקובל, הוא תמיד מרגש. מקבל המוצר הממותג עשוי לחוש כי הוא זכה אף שלא השקיע שקל; הוא עשוי להרגיש מחוזר, רצוי, כמי שהחברה מגלה בו עניין ומחשיבה אותו כלקוח פוטנציאלי שלה ולכן מוכנה להעניק לו שי צנוע טרם ביצע הזמנה.

חשיפה ושיווק פנים אל פנים מהווים גם כיום מנוע ומנוף שיווקי חשוב ואפקטיבי. המפגש האנושי, הבין אישי, קשר העין, היכולת להסביר כאן ועכשיו מה היא פעילותה של החברה, מה היא מייצרת או מייבאת ומה התועלת שעשויה לצמוח ללקוח מרכישת המוצר או השירות שלה הם ערוץ שמתקיים במקביל לפעילות ברשת האינטרנט ומהווה מכפיל כוח, תהודה והשפעה.

כנסים ותערוכות – זירות עסקיות חמות

מוצרים ממותגים הם כרטיסי הביקור שלכם. כנסים ותערוכות הן זירות עסקיות חמות, אפקטיביות ואטרקטיביות לחשיפה. הם מעין דף הבית באתר. כמו גולשים- גם זמנם של אנשים המבקרים בכנסים ובתערוכות קצוב ומוגבל, אף שסביר להניח כי אם וכאשר בתוך שניות אחדות יתברר להם כי המוצר הממותג שלכם יינתן להם כמתנה הוא יוצע להם במחיר סמלי- סביר להניח כי משך שהייתם במתחם שבו אתם מציגים בתערוכה או בדוכן שאתם מציבים בכנס יארך ואתם תוכלו לנצל אותו כדי להעשיר את המתעניינים במידע על החברה ועל המוצר או השירות שלה. בהצלחה!